Nebunia gardurilor separatoare pe liniile de tramvai din Bucuresti. DC News, preluat de clubferoviar.ro

“Gardurile trebuie date jos pentru că nu ai o frecvenţă destul de mare a tramvaielor. Dacă ai avea tramvaie la două minute, ar avea sens gardurile, pentru că protejezi o cale de acces care-ţi transportă o masă mare de oameni. Dar dacă ai tramvai la un sfert de oră, nu au sens gardurile, pentru că tu ţii o bandă blocată, goală de cele mai multe ori şi alăturat ai două benzi blocate de autoturisme, a treia fiind blocată de maşinile parcate”, a explicat viceprimarul Dan Cristian Popescu. Intr-un interviu acordat site ului de stiri DC News, preluat de clubferoviar.ro
În doar două fraze, cât măsoară declarația politicianului, apar mai multe inadvertențe. În primul rând, pe șoselele Ștefan cel Mare și Mihai Bravu intervalul de succedare a tramvaielor nu este de un sfert de oră decât după ora 21,00, când, oricum, și traficul rutier este mult mai lejer. Potrivit informațiilor publice ale STB, tramvaiele liniilor 1 și 10 circulă, la orele de vârf, la intervale de 5-6 minute (11 tramvaie pe oră). (…)În doar două fraze, cât măsoară declarația politicianului, apar mai multe inadvertențe. În primul rând, pe șoselele Ștefan cel Mare și Mihai Bravu intervalul de succedare a tramvaielor nu este de un sfert de oră decât după ora 21,00, când, oricum, și traficul rutier este mult mai lejer. Potrivit informațiilor publice ale STB, tramvaiele liniilor 1 și 10 circulă, la orele de vârf, la intervale de 5-6 minute (11 tramvaie pe oră).
Promisiunea benzilor dedicate pentru transportul public şi pentru transportul alternativ a rămas pe hârtie. În loc să apară aceste benzi dedicate pe marile bulevarde, au apărut gardurile care delimitează zona de circulaţie pentru mijloace auto de tramvaie, care nu au făcut altceva decât să încurce şi mai rău circulaţia în Bucureşti. Vă spun de acum: trebuie să dăm jos aceste garduri, care au fost o bătaie de joc la adresa oricărui plan de circulaţie şi de trafic pentru Bucureşti”, a declarant Ludovic Orban.”